שאלות ותשובות
איריס מהרצליה: תוך כמה זמן אקבל את הציוד לאירוע הנדרש?
נציג: עוד באותו יום. במידה והאירוע נסגר שבוע לפני, הציוד יגיע יום לפני האירוע.
מנחם מתל אביב: מי יפעיל לנו את הציוד באירוע?
נציג: הציוד קל מאוד לתפעול ולכן אפשר להפעילו בעצמכם, אך אנחנו ממליצים תמיד לתת לצוות המקצועי שלנו לעשות עבורכם את העבודה.
גלית מפתח תקווה: אם השכרנו ציוד ליום אחד ואנחנו רוצים להאריך את תקופת ההשכרה, זה אפשרי? וכמה זה יעלה?
נציג: כמובן ובמידה שלא חסר במלאי, ניתן לשוחח עם הנציג שלנו ותקבלו הצעה משתלמת במיוחד.
דוד מרעננה: אם אני סוגר אירוע ותאריך מראש, יש איזשהוא תשלום מראש?
נציג: כמובן. כדי לשריין תאריך לאירוע משלמים מקדמה ודמי ביטול, שגובהם תלויים במוצרים שהוזמנו.
חבצלת מאלפי מנשה: האם אתם עושים הובלה של הציוד? ואם כן כמה זה עולה?
נציג:כמובן. והמחיר תלוי במוצרים שלקחתם וביעד!
מקווים שהצלחנו לענות על השאלות שלכם, אם יש לכם עוד שאלות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון: